قطعات بالابر هیدرولیکی صنعتی و فروشگاهی چیست؟

سازنده بالابر هيدروليك صنعتي | بالابر فروشگاهي و مغازه

قطعات بالابر هیدرولیکی صنعتی و فروشگاهی چیست؟

۱۱ بازديد
بالابر صنعتی و فروشگاهی نوعی بالابر است که به دلیل به کار رفتن مکانیزم هیدرولیک در آن امنیت بالایی داشته و دارای متقاضیان زیادی در بازار می باشد. بالابر فروشگاهی و صنعتی در توان های 300 کیلوگرم، 500 کیلوگرم و چند تن ساخته میشود. از مزایای بالابر هیدرولیکی میتوان به امنیت بسیار بالا (داشتن پاراشوت و سنسورهای مختلف) حرکت قابل انعطاف و آرام، بدون نیاز به چاله و موتورخانه، قابل کنترل از راه دور، صدای بسیار کم، سرعت آن قابل تنظیم بوده و در حین حرکت لرزش ندارد. هزینه سرویس و نگه داری پایین

شماره تماس :    ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷        ۳۶۷۰۹۹۸۵-۰۲۶
وب سایت :    liftsale.ir

بالابر صنعتی و فروشگاهی

ریل آسانسوری در بالابر صنعتی و فروشگاهی
یکی از مهمترین اجزا بالابر هیدرولیکی که هدایت وزنه تعادل و کابین بالابر را بر عهده دارد ریل آسانسور می باشد. در ایران انواع مختلف ریل اسانسور به اندازه های T5 – T9 – T16 موجود می باشد که در ادامه بیشتر در مورد آنها بحث خواهیم نمود. 

بالابر فروشگاهی ۳۰۰ کیلوگرم در چابهار


موتور و پمپ هیدرولیک
وظیفه موتور الکتریکی، به تکان درآوردن پمپ روغن هیدرولیک می باشد. تعیین پمپ و هیدروموتور الکتریکی و بصورت کلی پاوریونیت به عامل های زیادی در بالابر فروشگاهی و صنعتی بستگی دارد.

جک هیدرولیک بالابر صنعتی و فروشگاهی
جک هیدرولیک از اصلی ترین قسمت بالابر هیدرولیکی بوده و به عنوان ستون بالابرها تلقی می شود. شفت این جک ها اغلب از جنس کروم بوده و آن را به صورت پیستون آب بندی و یا گلویی آب بندی ساخته می شود. 

خرید و سفارش ساخت بالابر هیدرولیک شرکت سبحانی

ما در مجموعه تولیدی سبحانی آماده برای تحویل به صورت فوری انواع بالابر صنعتی ، بالابر فروشگاهی و مغازه برای شما عزیزان هستیم. شما می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره  09122613417  و ارسال پیام از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ و تلگرام اقدام به سفارش و خرید بالابر هیدرولیکی صنعتی و فروشگاهی نمایید. انواع بالابر مغازه را با قیمت ارزان می توانید از ما خریداری نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.